"Jo jag sa att jag tycker att du är skön Gunnar."

Killinggängets bästa film (tycker jag) är Ben och Gunnar - En Liten film om manlig vänskap. Tråkigt nog så finns den inte på dvd då det kostar för mycket att ha med all musik i filmen, och utan den så skulle filmen tappa mycket. Filmen handlar om manlig vänskap, manlig sexualitet samtidigt som det är en oerhörd varm film med otroligt vackra och härliga Stockholmsmiljöer.



Några bra filmer jag sett sedan senast: Memento, L.A. Confidential, Key Largo och Scarecrow.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

Memento såg jag igår, men väldig svårtolkad...



Ska du på speed art design ?



Jag ska plocka fram duntäcket idag jag me!

2010-09-03 @ 12:40:33
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback